بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با نقش میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با نقش میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با نقش میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با نقش میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با نقش میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

با توجه به اینکه به دست آوردن مشتری جدید بسیار پرهزینه تر از برقراری یک رابطه گسترده تر و عمیق تر و حفظ مشتریان فعلی است، موضوع وفاداری به برند و عوامل موثر بر آن از اهمیت ویژه ای برخودار شده است. در این پژوهش تلاش بر آن است تا تاثیر ارزش های تجربی بر وفاداری به برند با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی هیجانات و وابستگی خودارتباطی مورد بررسی قرار گیرد. مطالعه حاضر،از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی_ پیمایشی است؛ جامعه آماری پژوهش، مشتریان فروشگاه های زنجیره ای شهر اصفهان است که با توجه به نامحدود بودن جامعه از روش نمونه گیری جدول مورگان استفاده شد.n=384 ابزار پژوهش پرسشنامه است که روایی آن از طریق مبانی نظری و نظر خبرگان و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ۰/۸۵تائید شد. تحلیل آماری پژوهش با دو نرم افزار Spss.ver24 وSmart pls.ver3 به ترتیب جهت آمار توصیفی و پایایی و آمار اسنباطی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که ارزش های تجربی بر هیجانات مثبت و منفی و وابستگی خودارتباطی تاثیر دارد و موجب وفاداری مشتریان به برند می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.