تاثیر ارزش مصرف سبز در خرید محصولات با برچسب سبز با میانجی گری تبلیغات سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش مصرف سبز در خرید محصولات با برچسب سبز با میانجی گری تبلیغات سبز دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش مصرف سبز در خرید محصولات با برچسب سبز با میانجی گری تبلیغات سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش مصرف سبز در خرید محصولات با برچسب سبز با میانجی گری تبلیغات سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش مصرف سبز در خرید محصولات با برچسب سبز با میانجی گری تبلیغات سبز :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۸

هدف پژوهش بررسی تاثیر ارزش مصرف سبز بر قصد خرید محصولات با برچسب سبز با توجه به نقش میانجی نگرش نسبت به تبلیغات سبز بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و برحسب روش تحقیق توصیفی است که با بکارگیری پرسشنامه و روش پیمایشی داده های مورد نیاز جمع آوری شده بود. جامعه آماری پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری غیر احتمالی ۲۰۰ نفر از مشتریان فروشگاه هایپر استار شعبه تهران- ارم انتخاب شدند. ۵۶ درصد از پاسخ دهندگان زن و ۴۴ درصد مرد بودند. داده های پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری در نرم افزار Smart PLS تحلیل شد. نتایج این پژوهش نشان داد ارزش مصرف سبز بر نگرش نسبت به تبلیغات سبز و قصد خرید محصولات با برچسب سبز تاثیر معناداری دارد و همچنین نقش میانجی نگرش نسبت به تبلیغات سبز در رابطه بین ارزش مصرف سبز و قصد خرید محصولات با برچسب سبز تاثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.