رتبه بندی پیمانکار تعمیرات و نگهداری شرکت ایران خودرو دیزل با روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تاپسیس (Topsis)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی پیمانکار تعمیرات و نگهداری شرکت ایران خودرو دیزل با روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تاپسیس (Topsis) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی پیمانکار تعمیرات و نگهداری شرکت ایران خودرو دیزل با روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تاپسیس (Topsis)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی پیمانکار تعمیرات و نگهداری شرکت ایران خودرو دیزل با روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تاپسیس (Topsis)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی پیمانکار تعمیرات و نگهداری شرکت ایران خودرو دیزل با روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تاپسیس (Topsis) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۹

در این پژوهش یک مدل تصمیم گیری چند معیاره برای رتبه بندی و انتخاب بهترین پیمانکاران تعمیرات و نگهداری ارائه شده است. هدف از این تصمیم گیری، در اولیت قرار دادن پیمانکاران تعمیرات و نگهداری است؛ به گونهای که هزینه ها و کیفیت بهینه شود. شاخصهای مدل تصمیم گیری مبتنی بر نظر خبرگان انتخاب شده اند؛ با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی درجه ی اهمیت هریک از شاخصها تعیین شد. یافته ها حاکی از آن است که زیر شاخص تعمیرات پیشگیرانه با وزن ۰,۲۰۱ بالاترین وزن به خود اختصاص داد. نتایج مدل تاپسیس مربوط به مولفه های رتبه بندی پیمانکاران تعمیر و نگهداری نشان داد که پیمانکار چهارم نسبت به سه پیمانکار دیگر دارای بیشترین امتیاز میباشد. پیشنهاد میشود که شرکتها با توجه به سوابق خود، معیار تعمیرات پیشگیرانه را مورد توجه قرار دهند این معیار توانایی پیمانکاران را در ارائه برنامه ها و اتفاقات پیشبینی نشده نشان میدهد. توجه به این معیار برای حصول اطمینان از استمرار ارائه خدمات مورد نیاز است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.