طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن پنج گانه (مورد مطالعه: شرکت سیمان شمال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن پنج گانه (مورد مطالعه: شرکت سیمان شمال) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن پنج گانه (مورد مطالعه: شرکت سیمان شمال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن پنج گانه (مورد مطالعه: شرکت سیمان شمال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان با رویکرد کارت امتیازی متوازن پنج گانه (مورد مطالعه: شرکت سیمان شمال) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

در را ستای حرکت صحیح راهبردی یک سازمان یا شرکت نیاز به ابزاری جهت آگاهی بخشی نسبت به ساختار کلی یک مجموعه وجود دارد. نقشه راهبردی، میتواند در یک نگاه و نمای کلی و کلان، چشم انداز، ماموریت، اهداف کلان و بخشی در حوزه های مختلف و همچنین تبیین ارتباطات میان آنها را به نمایش در آورد. هدف از این تحقیق طراحی و تدوین نقشه راهبردی صنعت سیمان (شرکت سیمان شمال) با رویکردی متفاوت و نوآورانه مبتنی بر روش کارت امتیازی متوازن پنج منظر است. این روش پژوهش از نوع کیفی و کاربردی بوده است که در سال ۱۳۹۷ در شرکت سیمان شمال انجام شد. در ابتدا با برگزاری جلسات راهبردی، محیط درونی و بیرونی حاکم بر شرکت با استفاده از روش SWOT مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و بر اساس نتایج حاصل از آن، موقعیت راهبردی شرکت تعیین گردید. سپس چشم انداز، ماموریت، ارزشها و اهداف کلان شرکت تعیین، ترسیم و تبیین شد. پس از بحثهای کارشناسی و تخصصی متعدد و مختلف به اهداف کلان و بخشی شرکت مبتنی بر پنج منظر کارت امتیازی متوازن، مالی و اقت صادی، بازار، مشتریان و ذینفعان، اجتماعی و زی ست محیطی، فرآیندهای داخلی و ر شد و یادگیری جهت دهی داده شد و بر ا ساس آن نقشه راهبردی طراحی و تدوین گردید. تر سیم نقشه راهبردی مبتنی بر تحلیل محیط درونی و بیرونی و همچنین بر اساس مناظر پنجگانه در روش کارت امتیازی متوازن که به نوعی خلاقیت در این روش به حساب می آید توانست نقشه جامع، کامل و کلانی را در اختیار مدیر عامل و کلیه اعضاء هیئت مدیره شرکت قرار دهد. لذا این ابزار مدیریتی توانست، نگاهی دقیق و مهندسی به آینده را پیش روی مدیران در سطوح کلان، میانی و عملیاتی در راستای حرکت در جهت راهبردها و برنامه های عملیاتی شرکت قرار دهد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.