مروری بر مدل های سنجش رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مروری بر مدل های سنجش رضایت مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مروری بر مدل های سنجش رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مروری بر مدل های سنجش رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مروری بر مدل های سنجش رضایت مشتری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

یکی از عوامل تاثیر گذار محیطی در هر کسب و کاری ، جلب رضایت مشتری و حفظ آن می باشد. رضایت مشتری یکی از مولفه های یازاریابی رابطه مدار است. از این رو افزایش رضایت مشتری عنصری مهم و ضرورتی آشکار است . به همین دلیل ، مدل های بسیاری به منظور سنجش رضایت مشتری در سراسر دنیا ارائه و کاربردی شده است .هدف از پژوهش حاضر مطالعه و بررسی مدل های مختلف سنجش رضایت مشتری با استفاده از ادبیات و مبانی نظری موجود در این حوزه می باشد.به این منظور مدل های مختلف رضایت مشتری در ادبیات مورد نظر بررسی شده است.لذا رویکرد این پژوهش توصیفی – تحلیلی و شیوه گردآوری اطلاعات ، کتابخانه ای می باشد.نتایج نشان می دهند که سنجش رضایت مشتری مولفه ای مهم در سوداوری و وفاداری مشتری در بلند مدت است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.