تاثیر پیام های غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستوران های برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر پیام های غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستوران های برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر پیام های غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستوران های برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر پیام های غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستوران های برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر پیام های غیرکلامی (دیداری و شنیداری) بر قصد خرید از رستوران های برند حلال گردشگران مسلمان: مطالعه موردی رستورانهای حلال در کشورهای ترکیه و آذربایجان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۲

صنعت حلال به عنوان یکی از بالقوه ترین مشاغل مورد تحقیق و توسعه، در سراسر جهان مورد توجه ویژه قرار گرفته است. تقاضای حدود ۱/۸ میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان به فرصتی مهم برای صنعت حلال تبدیل شده است (Yunus, .Rashid, Ariffin, & Rashid, 2013) صنعت حلال شامل کالاهای حلال و دامنه وسیعی از فعالیت های اقتصادی از جمله تولیدات دارویی، آرایشی، بهداشتی، منسوجات، پوشاک، چرم، فعالیتهای مالی، بانکداری، مسافرت و توریسم میباشد (هاشمی, .(۱۳۸۹ در این میان صنعت گردشگری حلال با تمرکز بر صنعت تولید و عرضه اغذیه حلال به گردشگران مسلمان و حتی غیرمسلمان به عنوان یک حوزه پژوهشی در سالهای اخیر محبوبیت چشمگیری به دست آورده است. مطالعه حاضر با بررسی پیام های غیرکلامی برای گردشگران که منجر به حالت تهاجمی (بازدارندگی) و سازگاری تعاملی آنها شده و تعیین کننده رفتار آنها است، مدل پژوهشی برای رستوران های حلال ارائه مینماید. به طور خاص این مقاله به بررسی سه مورد می پردازد: -۱ چگونه پیام های غیرکلامی (پیامهایی که به شکل رودررو ارائه نمیشود)، موجب سازگاری تعاملی مصرف کنندگان می شود و -۲ ارائه نتایج ارتباطی. جامعه آماری مورد مطالعه این پژوهش گردشگران ایرانی هستند که به مقصد یکی از کشورهای همسایه مسلمان ایران، ترکیه یا آذربایجان مسافرت داشته اند و حداقل یکبار از خدمات رستورانهای حلال در این کشورها، استفاده نموده اند. داده ها از جامعه نمونه ۵۵۰ گردشگر با همکاری ۳ آژانس مسافرتی مستقر در شهر تهران که به مقاصد این کشورها گردشگران ایرانی اعزام نموده و تورهای مسافرتی تدارک دیده اند؛ به دست آمده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده است که به صورت حضوری و توزیع بین جامعه نمونه تکمیل گردیده است، در مجموع تعداد ۴۶۵ پرسشنامه به صورت کامل و مورد قبول دریافت شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از رویکرد تحلیل آماری دومرحلهای برای آزمایش تحلیل عاملی اعتباری و مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. پیش از بررسی روابط مفروض، روایی و پایایی مدل ارزیابی و تحلیل مسیر مدل ساختاری انجام شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.