بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) می باشد. پژوهش حاضراز لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی – تحلیلی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق دانشجویان دانشگاه های دولتی و آزاد بیرجند می باشد. نمونه گیری به روش تصادفی ساده و بین ۹۰ نفر از دانشجویان صورت گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد که ادراک مثبت از خدمات پس از فروش با ضریب ۳۷۸/۱ ، مزایای درک شده ارزشمند از خدمات آموزشی با ضریب ۲,۳۹۸ و ادراک از رابطه خوب بین دانشجویان با ضریب ۰/۸۹۲ تاثیر معناداری بر ارزش ویژه برند داشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.