بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۱۲
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر خدمات دانشگاهی بر ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: دانشگاه ازاد و سراسری بیرجند) می باشد. پژوهش حاضراز لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی – تحلیلی و از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق دانشجویان دانشگاه های دولتی و آزاد بیرجند می باشد. نمونه گیری به روش تصادفی ساده و بین ۹۰ نفر از دانشجویان صورت گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد که ادراک مثبت از خدمات پس از فروش با ضریب ۳۷۸/۱ ، مزایای درک شده ارزشمند از خدمات آموزشی با ضریب ۲,۳۹۸ و ادراک از رابطه خوب بین دانشجویان با ضریب ۰/۸۹۲ تاثیر معناداری بر ارزش ویژه برند داشته است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.