بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر روی کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر روی کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر روی کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر روی کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر روی کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۰

بازاریابی یکی از مهمترین فعالیت هایی است که سازمانها در طول زمان فعالیت خود انجام میدهند. با این حال، در طی زمان، شکوفایی تکنولوژیکی موجب تغییر در نحوه عملکرد سازمانها، بازاریابی محصولات یا خدمات آنها و ارتباط با مشتریانشان گشته است.در حوزه بازاریابی، بدون شک سازمان باید از بهترین روش برای نزدیک شدن به مشتریان خود و ایجاد روابط محکم با آنها آگاهی داشته باشد تا بتواند بقای خود و در عین حال ارزش بازار را افزایش دهد. براین اساس، محققان و دانشمندان بهترین راه را برای رسیدن به حداکثر سطح ارتباط با مشتریان یافتند. ساختار اساسی آن انتخاب، در ارتباطات است. با شکوفایی تکنولوژیکی که در بسیاری از جنبه های ارتباطات زندگی اتفاق افتاد، بیش از یک راه واحد وجود دارد. این عمل را میتوان از طریق اینترنت و سایر رسانه های ارتباطی انجام داد. به ایده ایجاد ارتباطات میتوان از طریق ایجاد یک هماهنگی بین کانالهای ارتباطی فناوری به همراه ابزارهای ارتباطی سنتی که منجر به هماهنگی و همگاه سازی در برقراری ارتباط با مشتریان میشود، دست یافت (حسنعلی و آلان۱، .(۲۰۱۷ ایده هماهنگی کانالهای ارتباطی تکنولوژی و سنتی امروزه به مفهومی جدید تبدیل شده است. این مفهوم از مدیریت ارتباط با مشتری (۲CRM) ناشی میشود که منجر به ایجاد ارتباطات یکپارچه بازاریابی (۳IMC) گشته است .(Winter & Sundqvist, 2009) ایده ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان رویکردی ظاهر شده است که بر لزوم اتصال و پیوند همه وسایل ارتباطی با یکدیگر به طور هماهنگ تاکید میکند تا عملکرد آنها به بهترین وجه تضمین شود. هنگام استفاده از این مفهوم در بازاریابی اینترنتی، میتوان ایدهای را در ذهن خود ایجاد کرد که نقش IMC در بازاریابی اینترنتی به عنوان راهی برای پیوند و ارتباط کلیه حسابهای سازمان در وبسایت های بازاریابی ظاهر میشود به گونه ای که فردی طرف دیگر را خطاب کند و بازخورد را مستقیمابه طرف مربوطه منتقل سازد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.