ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت مهندسی نوآوران تحقیق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت مهندسی نوآوران تحقیق دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت مهندسی نوآوران تحقیق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت مهندسی نوآوران تحقیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت مهندسی نوآوران تحقیق :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۲

هدف اصلی تحقیق ارزیابی اثر مدیریت دانش در خلق استراتژی رقابتی و افزایش فروش الکترونیکی در شرکت مهندسی نوآوران تحقیق میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی است و همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش کارکنان شرکت مهندسی نوآوران میباشد که از طریق نمونه گیری تعداد ۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب می شود. ابزار تحقیق پرسشنامه می باشد. برای بررسی و آزمون فرضیه ها از آزمون همبستگی و همچنین تحلیل مسیر استفاده شد. از نرم افزار آماری SPSS وSmart PLS برای آزمون فرضیه های تحقیق استفاده شد. نتایج آزمون همبستگی نشان داد که مدیریت دانش با استراتژی های رقابتی رابطه مثبت و معنیداری دارد. مدیریت دانش با فروش الکترونیکی به طور مستقیم رابطه ندارد. به علاوه، استراتژیهای رقابتی با فروش الکترونیکی رابطه مثبت و معناداری دارد. نتایج مدلسازی معادلات ساختاری مبین این است مدیریت دانش به مقدار ۷۰ درصد بر استراتژی های رقابتی اثرگذار است. کسب دانش بر استراتژی های رقابتی تاثیر ندارد. تسهیم دانش بر استراتژی تمایز تاثیر دارد، اما بر استراتژی رهبری هزینه اثرگار نیست. مدیریت دانش بر فروش الکترونیکی تاثیر ندارد. اما با اضافه شدن استراتژی رقابتی به مقدار ۶۵ درصد بر فروش الکترونیکی تاثیر مثبتی دارد. همچنین مدیریت دانش به مقدار ۶۹ درصد رابطه بین استراتژی رقابتی و فروش الکترونیکی را تعدیل میکند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.