اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر مولفه های امید به زندگی (تفکر راهبردی وعاملی) در دانش اموزان پسر دبیرستانی معتاد به اینترنت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر مولفه های امید به زندگی (تفکر راهبردی وعاملی) در دانش اموزان پسر دبیرستانی معتاد به اینترنت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر مولفه های امید به زندگی (تفکر راهبردی وعاملی) در دانش اموزان پسر دبیرستانی معتاد به اینترنت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر مولفه های امید به زندگی (تفکر راهبردی وعاملی) در دانش اموزان پسر دبیرستانی معتاد به اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر مولفه های امید به زندگی (تفکر راهبردی وعاملی) در دانش اموزان پسر دبیرستانی معتاد به اینترنت :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۰

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری گروهی بر تفکرعاملی و راهبردی در دانش اموزان پسردبیرستانی معتاد به اینترنت انجام گرفت. روش پژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون – پسآزمون با گروه کنترل می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل، کلیه دانش اموزان دبیرستانی پسر معتاد به اینترنت شهرستان مهاباد در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ می باشد. که تعداد ۳۰ نفر از افراد جامعه پس از کسب حد نساب نمره در مقیاس اعتیاد به اینترنت به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب و از طریق همتا کردن به دوگروه ۱۵ نفره آزمایش و کنترل تقسیم شدند. پس از آن درمان شناختی رفتاری در طی ۱۰ جلسه ۹۰ دقیقه ای، هفته ای دو بار بر روی گروه آزمایش اجرا شد. پس از اتمام آخرین جلسه آموزش، به طور همزمان و درشرایط یکسان پس آزمون برای دو گروه آزمایش و کنترل اجرا شد؛ و داده های به دست آمده از طریق تحلیل کواریانس چندمتغیره (مانکوا) محاسبه شدند. نتایج به دست آمده تاثیر درمان شناختی رفتاری را بر تفکر عاملی و راهبردی در دانش اموزان پسرمعتاد به اینترنت درگروه آزمایش تایید می کند.نتایج نشان می دهد بین آزمودنی های گروه های آزمایش و گروه کنترل درمولفه ی تفکر راهبردی و عاملی تفاوت معناداری در سطح P‹۰/۰۵ وجود دارد. گروه ها (متغیر مستقل) ۱۶/۵ درصد در تبیین پراکندگی مشاهده شده در متغیر تفکر عاملی و ۳۲/۵ درصد در تبیین پراکندگی مشاهده شده در نمرات تفکر راهبردی نقش داشته است. به عبارت دیگر میانگین تفکر عاملی و راهبردی به طور معنا داری در گروه آزمایش بعد از اجرای درمان شناختی رفتاری بهتر از گروه کنترل است. با توجه به اثربخش بودن درمان شناختی رفتاری گروهی بر تفکرعاملی و تفکر راهبردی در دانش اموزان دبیرستانی پسرمعتاد به اینترنت پیشنهاد می شود از این درمان جهت ارتقاء مولفه های امید به زندگی دراین گروه از دانش اموزان استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.