یکپارچگی و هم افزایی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یکپارچگی و هم افزایی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یکپارچگی و هم افزایی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یکپارچگی و هم افزایی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یکپارچگی و هم افزایی استراتژی های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

در دنیای امروز، باتوجه به جهانی شدن کسب و کارها و همچنین توسعه گسترده صنایع تولیدی و خدماتی، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات ناگزیر هستند تا در یک فضای شدید رقابتی با یکدیگر به رقابت بپردازند. از این بابت، توجه به خواسته ها و انتظارات مشتریان و کیفیت مطلوب آنها و برآورده کردن آنها، از ملزومات کسب و کارها به حساب میآید و صنایعی که توجه کافی به این امر نداشته باشند، از صحنه رقابت کنار خواهند رفت. در این خصوص، مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین، دو ابزار مهم و کارآمدی است که به کمک سازمان ها می آید و منجر به بهبود عملکرد و بهره وری سازمان ها و افزایش رضایت مشتریان می گردد. مدیریت کیفیت جامع با نگاه درون سازمانی، متمرکز بر مشارکت داخلی و مدیریت زنجیره تامین با نگاه برون سازمانی و مشارکت خارجی، منجر به توسعه فعالیت های استراتژیک سازمان ها در سراسر زنجیره تامین می گردد. درنتیجه یکپارچگی و به تبع آن بهبود عملکرد داخلی و خارجی سازمان ها را در پی دارد. در این مطالعه، نویسندگان باتوجه به ادبیات موضوع، به بررسی عوامل مهم و تاثیرگذار در اجرای موفقیت آمیز مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین پرداخته اند. از آنجایی که توجه و به کارگیری هر دو ابزار (مدیریت کیفیت جامع و مدیریت زنجیره تامین)، در پیشبرد اهداف رقابت پذیری سازمان ها ضروری است و یکپارچگی و ادغام موثر و اثربخش آنها موجب هم افزایی در تاثیرات آنها می گردد؛ به تعیین عوامل موثر در یکپارچگی آنها و پیاده سازی مدیریت کیفیت زنجیره تامین در جهت رضایت مشتریان پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.