مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس علوم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس علوم دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس علوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان اندیمشک در درس علوم :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

این مطالعه با هدف مقایسه تاثیر روش تدریس پازل همیاری و روش تدریس کاوشگری بر میزان درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی در درس علوم انجام شد. روش این مطالعه نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با دو گروه بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه چهارم شهر اندیمشک در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بود. نمونه گیری به صورت تصادفی خوشه ای چندمرحله ای انجام گرفت و دو کلاس به عنوان نمونه تحقیق به تعداد ۴۸ نفر انتخاب و درس علوم تجربی با روش پازل همیاری به یک گروه و به گروه دیگر با روش کاوشگری آموزش داده شد. ابزار پژوهش پرسشنامه ی درگیری تحصیلی فردریکس، بلومنفیل و پاریس ( ۲۰۰۴ ) بود. برای تحلی ل داده های آماری جهت تعیین تفاوت و محاسبه و مقایسه نمره های پیش آزمون و پس آزمون از آزمون آنکوا استفاده شد. نتایج نشان داد که اثربخشی آموزش روش تدریس پازل همیاری بر میزان درگیری تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی معنادار است . به عبارت دیگر روش تدریس پازل همیاری نسبت به روش کاوشگری تاثیر بیشتری بر میزان درگیری تحصیلی دانش آموزانگذاشته است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.