دنیای جدید هوشمند با بکارگیری هوش مصنوعی درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و پیشبینی رفتار مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دنیای جدید هوشمند با بکارگیری هوش مصنوعی درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و پیشبینی رفتار مشتری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دنیای جدید هوشمند با بکارگیری هوش مصنوعی درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و پیشبینی رفتار مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دنیای جدید هوشمند با بکارگیری هوش مصنوعی درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و پیشبینی رفتار مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دنیای جدید هوشمند با بکارگیری هوش مصنوعی درنرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و پیشبینی رفتار مشتری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

جلب نظر مشتری هدف اصلی هر برندی در بازار کسب و کار×محسوب می شود. مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری به طور مشخص در مرکز چنین فرآیندی قرار دارد و با آنالیز رفتار مشتری می توان به کسب مشتری، حفظ مشتری ، وفاداری مشتری و سودآوری مشتری کمک کرد. ورود فناوری هوش مصنوعی به حوزه کسب و کار نقش بسیار مهمی در تحول فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری داشته است. بر این مبنا امکان ارائه پاسخ های دقیق، فهم و حل مشکلات مشتریان و حتی یادگیری نکات تازه از سوی سیستم های دارای هوش مصنوعی فراهم شده است فناوری هوش مصنوعی باعث افزایش راندمان، عملکرد و بهره وری صنایع میشود. در این مقاله در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و تکامل آن به مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی، وب کاوی و تجربه کاربری مطالبی ارائه شده است. همچنین در زمینه هوش مصنوعی و اهمیت بکارگیری آن در مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی و سیستم های پیشنهاد دهنده اشاره میکند و بررسی میکنیم که این تغییر چگونه بر کسب، توسعه و حفظ مشتری تاثیر خواهد گذاشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.