طراحی یک سیستم پیشنهاد دهنده برای گردشگران، با هدف توسعه ی گردشگری هوشمند و ایجاد تجربه ی خوشایند در کلان شهر مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی یک سیستم پیشنهاد دهنده برای گردشگران، با هدف توسعه ی گردشگری هوشمند و ایجاد تجربه ی خوشایند در کلان شهر مشهد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی یک سیستم پیشنهاد دهنده برای گردشگران، با هدف توسعه ی گردشگری هوشمند و ایجاد تجربه ی خوشایند در کلان شهر مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی یک سیستم پیشنهاد دهنده برای گردشگران، با هدف توسعه ی گردشگری هوشمند و ایجاد تجربه ی خوشایند در کلان شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی یک سیستم پیشنهاد دهنده برای گردشگران، با هدف توسعه ی گردشگری هوشمند و ایجاد تجربه ی خوشایند در کلان شهر مشهد :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۴

با توجه به تغییر و تحول هوش مصنوعی و پیشرفت هایی که در سال های اخیر داشته است، این علم توانسته راهکارهای قابل اتکایی برای استفاده در کسب و کارها و صنایع مختلف ارائه دهد. صنعت گردشگری نیز از جمله صنایعی استکه می تواند با استفاده از هوش مصنوعی تحولات بسیاری را به خصوص در بخش پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدماتایجاد کند. با استفاده از هوش مصنوعی شرکت های گردشگری قادر به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ مشتریان خود وساخت پروفایل مخصوص برای هر یک از آن ها هستند. گردشگری هوشمند نه تنها به توانایی جمع آوری زیاد اطلاعاتبستگی دارد بلکه به ذخیره سازی، پردازش، ترکیب و آنالیز هوشمند و همچنین استفاده از داده های بزرگ نیز مربوط میشود. در شهر مشهد نیز با تجزیه و تحلیل داده های بزرگی که در حوزه های مختلف از جمله آمار بازدید از اماکن مختلفشهر بر حسب زمان، تنوع هزینه سفر، اقامت، خوراک، سوغاتی و گردش، همچنین جزئیات مکان های تفریحی و اطلاعاتآب و هوایی، و زیارت، پلتفرمی ارائه شده است که گامی در جهت توسعه ی گردشگری مدرن محسوب می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.