تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۹
هوش کسب و کار (B1) مجموعه ای از نظریات، روشها، فرآیندها، معماریها و فناوریهایی است که برای تبدیل داده خام به اطلاعات مفید و معنادار استفاده میشود. هوش کسب و کار مقادیر بزرگی از اطلاعات را برای شناسایی و توسعه فرصتهای جدید بکار میگیرد. بهره بردن از فرصتهای جدید و استفاده از روشهای موثر و اعمال یک استراتژی اثربخش میتواند مزیت بازار رقابتی و مانا ماندن در بازار و حفظ مشتریان را به ارمغان بیاورد. امروزه به علت پیشرفت و گسترش در هر شاخه از علم و دانش، در هر نوع تجارت با رقابت شدید مواجه هستند و همچنین هر سازمانی باید فعالیتهای تجاری خود را در بازارها مخصوصا بازار مجازی گسترش دهد. در غیر اینصورت با گذشت زمان، در عرصه رقابت سهم بازار خود و مشتریان خود رااز دست خواهد داد. خواست مشتریان به سرعت در حال تغییر است و اگر سازمانی نتواند این تغییرات را درک کند و آن را فراهم کند مطمئنا با تهدیدات زیادی مواجه خواهد شد. بنابراین سازمان برای تداوم حیات خود و همچنین رشد و شکوفایی به دنبال استفاده از دانش جدید و کاربردهای آن به عنوان مزیت رقابتی هستند. از جمله مفاهیم جدید در عرصه کسب و کار هوشتجاری است. در این مقاله نیز به تاثیر هوشمندسازی بر فروش آنلاین و بهره گیری از هوش تجاری اشاره شده است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.