آسیب شناسی فرهنگی تبلیغات شهری و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی به منظور ارتقاء مدیریت شهری مطالعه موردی: شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آسیب شناسی فرهنگی تبلیغات شهری و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی به منظور ارتقاء مدیریت شهری مطالعه موردی: شهر تهران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آسیب شناسی فرهنگی تبلیغات شهری و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی به منظور ارتقاء مدیریت شهری مطالعه موردی: شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آسیب شناسی فرهنگی تبلیغات شهری و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی به منظور ارتقاء مدیریت شهری مطالعه موردی: شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آسیب شناسی فرهنگی تبلیغات شهری و تاثیر آن بر فرهنگ عمومی به منظور ارتقاء مدیریت شهری مطالعه موردی: شهر تهران :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۷

این مقاله با هدف بررسی تبلیغات شهری با محتوای فرهنگی و آسیب های احتمالی آن، محقق به پیمایش در میاندو دسته ازساکنان منطقه ۲ و ۱۴ تهران که از بزرگراه امام علی (ع) و شهید همت تردد دارند به تعداد ۳۸۴ نفر که بااستفاده از فرمول کوکران محاسبه شده با روش دردسترس با ابزار پرسشنامه و روش تحلیل محتوای تصاویر تبلیغ شده دربازه زمانی چهار ماه پایانی سال ۱۳۹۶ با پرسشنامه معکوس و اعتبار برگرفته از آزمون اسکات با مقدار توافق ۸۷ درصد درمیان ۹۳ تصویر، پرداخته است. یافته های بدست آمده نشان میدهد: تفاوت در میان تبلیغات های دو بزرگراه وجود داردومحل نصب و مشارکت اجتماعی استفاده شده، مشارکت اقتصادی و توجه شهروندان به ترویج این مباحث در فرهنگعمومی در ارتباط با یکدیگر قرار دارند. اما نور پردازی در تصاویر و تنوع در تبلیغات فرهنگی چندان مناسب ارزیابی نشده.در مجموع ۹۳ تصویر جمع آوری شده با محتوای استفاده شده مختلف، از میان مضامین فرهنگی، هنری، مذهبی کهبیشترین مقدار با ۴۶.۲ رصد به موضوع فرهنگی اجتماعی، ۴۳.۱ درصد با موضوع فرهنگی، هنری، مذهبی انجام شده است.میزان فضای استفاده شده برای نصب تبلیغات فرهنگی در دو بزرگراه نیز ۶۴.۵ درصد در لاین کناری بزرگراه قرار گرفتهاست. تمامی تابلو ها بدون حرکت هستند و استفاده از جلوه های بصری نیز ۸۴.۹ درصد است. همچنین استفاده ازانیمیشن ها ۵.۱۵ درصد و رنگ مورد استفاده در بیشتر تابلوهای محیطی برابر است با ۵۵.۹ درصد آبی، و ۱۵ درصد قهوه ای.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.