امکان سنجی و بررسی مزایای طراحی داخلی پایانه ی مترو با رویکرد معماری سبز (مطالعه موردی: پایانه مترو تجریش)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 امکان سنجی و بررسی مزایای طراحی داخلی پایانه ی مترو با رویکرد معماری سبز (مطالعه موردی: پایانه مترو تجریش) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد امکان سنجی و بررسی مزایای طراحی داخلی پایانه ی مترو با رویکرد معماری سبز (مطالعه موردی: پایانه مترو تجریش)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی امکان سنجی و بررسی مزایای طراحی داخلی پایانه ی مترو با رویکرد معماری سبز (مطالعه موردی: پایانه مترو تجریش)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن امکان سنجی و بررسی مزایای طراحی داخلی پایانه ی مترو با رویکرد معماری سبز (مطالعه موردی: پایانه مترو تجریش) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

در گذشته های نه چندان دور مسئله ای تحت عنوان مترو، ایستگاه های مترو و رفت و آمدهای زیرزمینی مطرح نبود.اما امروزه مترو فضایی برای رفت و آمد سریع و شتابان مسافران زیرزمینی است. مسافران وارد ایستگاه می شوند، از پله ها عبورمی کنند، کارت بلیتشان را روی گیت می گذارند و وارد سالن هایی می شوند که آنها را به سمت قطارها راهنمایی می کند و هدف،رسیدن هر چه سریعتر به مقصد است. اما این ماجرا میتواند تنها، شرحی از دوربین های مداربسته ی داخل مترو باشد. در واقعاحساسات انسانها از دید زندگی ماشینی پنهان می ماند. حمل و نقل در دنیای امروز بیش از اینکه یک مسئله فنی مهندسیباشد، مسائل اجتماعی، اقتصادی، روانی و زیست محیطی را در بر میگیرد. در واقع مترو می تواند روی تغییرات اجتماعی دررفتار و کردار و شیوه های انجام کار روزمره تاثیرگذار باشد. فضاهای ک.چک و بزرگ در ایستگاه ها می توانند جاذبه های دیگریبه غیر از موضوع حمل و نقل در کلان شهرها ایجاد کنند. در این خصوص ایجاد فضاهای داخلی با رویکرد معماری سبز در داخلایستگاه ها قابل ذکر است. طراحی سبز در ایستگاه های مترو و ایجاد پارک های زیر زمینی مزایای بسیاری می تواند داشته باشددر این مقاله به بررسی مزایا و تاثیر معماری سبز بر زندگی روزمره مسافران مترو پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.