بررسی مقاومت علف هرزچچم (Lolium rigidum) جمع آوری شده از شهرستان ارزوییه به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقاومت علف هرزچچم (Lolium rigidum) جمع آوری شده از شهرستان ارزوییه به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقاومت علف هرزچچم (Lolium rigidum) جمع آوری شده از شهرستان ارزوییه به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقاومت علف هرزچچم (Lolium rigidum) جمع آوری شده از شهرستان ارزوییه به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقاومت علف هرزچچم (Lolium rigidum) جمع آوری شده از شهرستان ارزوییه به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۰

به منظور بررسی مقاومت ۳۰ توده علف هرز چچم (Lolium rigidium) مشکوک به مقاومت جمع آوری شده از مزارع گندم شهرستان ارزوییه -کرمان به علفکش های کلودینافوپ پروپارژیل و پینوکسادن آزمایش زیست سنجی گیاه کامل ( غربال کردن) انجام شد. این آزمایش طی سالهای ۱۳۹۷ و۱۳۹۸ در گلخانه ی تحقیقاتی در شهرستان ارزوییه اجرا گردید. چهار هفته پس از مصرف علفکش در آزمایش غربال کردن با دز توصیه شده در مرحله ۲ تا ۳ برگی اندازه گیری درصد وزن تر، وزن خشک، تعداد گیاه زنده مانده و نمره دهی چشمی انجام شد. در پایان آزمایش مقاومت ۵ توده SOGH و Megh ، GHader، SHMO ،VAKIL به علفکش کلودینافوپ پروپارژیل بر اساس روش ادکینز تایید شد اما هیچکدام از این توده ها نسبت به علفکش پینوکسادن مقاومت نشان ندادند. بنا بر نتایج این آزمایش، نخستین مقاومت علف هرز چچم به علفکش کلودینافوپ پروپارژیل در شهرستان ارزوییه- کرمان به ثبت رسید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.