بررسی اثر غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر برخی شاخصهای بیوشیمایی آریلهای تازه انار با حداقل فرآوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر برخی شاخصهای بیوشیمایی آریلهای تازه انار با حداقل فرآوری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر برخی شاخصهای بیوشیمایی آریلهای تازه انار با حداقل فرآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر برخی شاخصهای بیوشیمایی آریلهای تازه انار با حداقل فرآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر برخی شاخصهای بیوشیمایی آریلهای تازه انار با حداقل فرآوری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۰

مصرف میوه انار به صورت تازه خوری به دلیل سخت بودن حذف پوست میوه و جدا کردن آریلها، برای مصرف کنندگان مشکل میباشد، به همین دلیل استفاده از آریل های تازه انار به صورت آماده برای خوردن، گزینهای مناسب برای جلب توجه مصرف کنندگان میوه انار است. این حالت از آماده سازی میوه انار، آریلهای با حداقل فرآوری۱ نام دارد. با توجه به اهمیت استفاده از روشهای سالم برای حذف آلودگیها در آریلهای تازه انار، در آزمایش حاضر اثر غلظتهای مختلف عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری بر ویتامین ث، اسیدیته قابل تیتراسیون، مواد جامد محلول و شاخص طعم آریلهای انار رقم ملس پوست زرد برداشت شده از یک باغ تجاری در شهرستان باغملک (خوزستان) انجام شد. آزمایش به صورت فاکتوریل در قالب طرح کاملا تصادفی با دو عامل غلظت عصاره الکلی بره موم ۰، ۲/۵، ۵ و ۷/۵ درصد و مدت زمان انبارداری آریلهای تازه انار ۴، ۸ و ۱۲ روز انجام شد. بررسی نتایج برهمکنش اثرات غلظت عصاره الکلی بره موم و زمان انبارداری نشان داد بیشترین میزان ویتامین ث، اسیدیته قابل تیتراسیون، کل مواد محلول پس از ۴ روز انبارداری آریل انار بود. کاربرد غلظت ۲/۵ درصد پس از ۴ روز انبارداری بهترین تیمارها در حفظ مواد جامد محلول آریلهای تازه انار بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.