تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (مطالعه ای در شرکت بیمه پارسیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (مطالعه ای در شرکت بیمه پارسیان) دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (مطالعه ای در شرکت بیمه پارسیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (مطالعه ای در شرکت بیمه پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی (مطالعه ای در شرکت بیمه پارسیان) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۰

هدف از انجام این تحقیق تعیین تاثیر انعطاف پذیری منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با تبیین نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در شرکت بیمه پارسیان میباشد. این تحقیق از نوع توصیفی – همبستگی بوده و با استفاده از روش پیمایشی انجام گرفته است. مدیران شرکت بیمه پارسیان در سراسر کشور جامعه آماری این تحقیق را تشکیل داده اند. ابزار اصلی این تحقیق پرسشنامهای است که روایی آن با کسب نظرات اساتید و صاحبنظران در حوزه مدیریت و پایایی آن نیز از طریق آزمون مقدماتی بررسی و مورد تایید قرار گرفت. برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و Lisrel استفاده شد. با استفاده از مدل معادلات ساختاری به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شد و مشخص گردید، انعطاف پذیری رفتاری، انعطاف پذیری مهارتی، انعطاف پذیری وظیفهای و دوسوتوانی سازمانی با ضرایب مسیر به ترتیب ۰/۳۷، ۰/۴۲، ۰/۳۸ و ۰/۴۸ بر عملکرد سازمان تاثیر مثبت و معناداری دارند. انعطاف پذیری رفتاری، انعطاف پذیری مهارتی و انعطاف پذیری وظیفه ای نیز با ضرایب مسیر به ترتیب ۰/۳۴، ۰/۵۴ و ۰/۴۱ بر دوسوتوانی سازمانی تاثیر مثبت و معناداری داشتهاند. نتایج آزمون سوبل نیز حاکی نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی در رابطه بین متغیرهای انعطاف پذیری رفتاری، انعطاف پذیری مهارتی و انعطاف پذیری وظیفه ای و عملکرد سازمانی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.