تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۵

در این پژوهش به بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی و رضایت مشتری با تاکید بر نقش تعدیل گری ارتباطات عمکردی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب پرداخته شد.بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نظر و مورد نیاز، تحقیق حاضر در گروه توصیفی – علی میباشد. بر حسب ماهیت داده ها نیز کمی است. بدین ترتیب پس از مطالعه پیشینه و ادبیات تحقیق و بررسی پژوهشهای مرتبط با موضوع برای آزمون فرضیات پژوهش حاضر، از ابزار پرسشنامه های استاندارد از مدل سلما و همکاران۲۰۱۸ که مشتمل بر سوالات چند گزینه ای طیف لیکرت میباشد استفاده شد. برای سنجش پایایی، پرسشنامه بین یک نمونه سی نفری از جامعه آماری توزیع گردید و آلفای کرونباخ بدست آمده، پایایی پرسشنامه را تایید نمود.در این تحقیق نمونه ای ۱۰۰ نفری به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. پس از جمع آوری داده ها، جهت تجزیه و تحلیل آنها از تکنیک ها و شاخص های آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. به طور کلی از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار PLS فرضیه های تحقیق مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج این پژوهش نشان داد که ارتباطات عملکردی بین رضایت مشتری و فعالیت های بازاریابی داخلی نقش تعدیلگر داردلارتباطات عملکردی بین سازگاری اهداف عملکردی و فعالیتهای بازاریابی داخلی نقش تعدیلگر دارد. فعالیتهای بازاریابی داخلی بر سازگاری اهداف عملکردی تاثیر مثبت و معناداری دارد. فعالیتهای بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد.سازگاری اهداف عملکردی بر رضایت مشتری تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.