بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری مورد مطالعه شرکت فالنیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری مورد مطالعه شرکت فالنیک دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری مورد مطالعه شرکت فالنیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری مورد مطالعه شرکت فالنیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری مورد مطالعه شرکت فالنیک :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۴

در صنایع پیروز رضایمندی مشتری یکی از مولفه های موفقیت خوانده می شود.و بر روی بهتر کردن فعالیت هایی که باعث افزایش رضایت مشتری می شود، سرمایه گذاری زیادی می کنند.از این رو در سازمانها بایدد بدر جایگداه ارزیدابی رسانه های اجتماعی ووفاداری و رضایت برند توجه ویژه کنند. پژوهش حاضر با هدف ، بررسی تاثیر ارزیابی رسانه اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری در شرکت فالنیک انجام شد .روش تحقیق حاضر کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی- پیمایشی میباشد. روش به کار گرفته شده در این پژوهش، از نظرجمع آوری اطلاعات، روشهای کتابخانه ای، پیمایشی و میدانی میباشد.جامعه آماری تحقیق بیش از ۳۰۰۰ مشتری که بعد از به کارگیری فرمول کوکران تعداد نمونه به ۳۴۱ نفر از مشتریان رسید. بعد از تحلیل با نرم افزار Spss 22 یافته های پژوهش حاکی از رابطه مثبت و معنادار بین ارزیابی رسانه های اجتماعی و رضایت برند بر رضایت مشتری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.