تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۰

زمینه و هدف. با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیکی در دنیای امروزی، جلب و حفظ مشتریان برای شرکت ها حایز اهمیت فراوانی گردیده است. استفاده شرکت ها و سازمان ها از خدمات الکترونیکی سبب می شود تا آنان بتوانند به یک مزیت رقابتی پایدار دست یافته و فرصت های منحصر به فردی را برای کسب و کارها فراهم می سازد. مطالعات پیشین محققان نشان داده است که کیفیت خدمات الکترونیکی می تواند بر اعتماد و رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد, از این رو مطالعه ی حاضر درصدد آن است تا به بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی و رضایت و اعتماد مشتری در خریدهای آنلاین مشتریان بپردازد. روش بررسی. جامعه آماری این تحقیق در برگیرنده۴۲۰۰ خریدار محصولات پوشاک، کیف و کفش،مواد و محصولات غذایی و آشامیدنی در سراسر ایران می باشند. با توجه به جامعه آماری در دسترس تفاوتی بین مشتریان لحاظ نوع روش خرید اینترنتی وجود نداشت. لذا، روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید و حجم نمونه با استفاده از فرمول به تعداد ۳۵۲ نفر مشخص شد .اطلاعات مورد نیاز در این پژوهش از طریق پرسشنامه استاندارد ریتا و همکاران ۲۰۱۹ گردآوری شده اند .داده های گردآوری شده به کمک نرم افزار SPSS نسخه ۲۳ و با استفاده از آزمون های همبستگی و رگرسیون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته ها . یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل نتایج پژوهش نشان داد که بین کیفیت خدمات الکترونیکیبا طراحی وب سایت و خدمات مشتری رابطه ی مثبت معنی داری وجود دارد ؛ علاوه بر این وجود رابطه مثبت معنی داری بین کیفیت خدمات الکترونیکی و امنیت حریم خصوصی و تحقق خدمات نیز تایید گردید . سایر نتایج پژوهش نشان دهنده تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مندی و اعتماد مشتریان می باشد. نتایج. با توجه به نتایج حاصله می توان استنباط نمود که به منظور افزایش سودآوری، ، با سرمایه گذاری در مسیر جلب رضایت مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان از خدمات الکترونیکی، شرکت ها می توانند سریع تر به هدف وفادار نمودن مشتریان دست پیدا کنند.از این رو تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی پیشنهاد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.