اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر پایه دوم دبیرستان شهر تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر پایه دوم دبیرستان شهر تبریز دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر پایه دوم دبیرستان شهر تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر پایه دوم دبیرستان شهر تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر پایه دوم دبیرستان شهر تبریز :

تعداد صفحات : ۲۵

هدف: این تحقیق با هدف تعیین اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در میان دانش آموزان دختر با گرایش به رفتارهای پرخطر دوره دوم دبیرستان انجام شد. روش: در این پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون استفاده شده است. جامعه پژوهش:۱۲۰۲۴ نفر دانش آموز دختر دوم دبیرستان در حال تحصیل در شهر تبریز در سال ۹۷ -۹۸ میباشد. نمونه پژوهش: برای انتخاب نمونه یک مدرسه از میان مدارس متوسطه دوره دوم شهر تبریز بهصورت تصادفی انتخاب شد و پرسشنامه گرایش به رفتارهای پرخطر زاده محمدی در میان دانش آموزان پایه دوم دبیرستان این مدرسه اجرا شد و پس ازاینکه خطرپذیر بودن ۳۰ نفر از آنها مورد تایید قرار گرفت این افراد به صورت تصادفی در دو گروه ۱۵نفر۵ آزمایش و کنترل قرار گرفتند و قبل و بعد از آموزش به پرسشنامه استاندارد تنظیم شناختی هیجان (CERQ) پاسخ دادند. از طریق ۸ جلسه ۱/۵ ساعته آموزش تفکر انتقادی برای گروه آزمایش اجرا شد. یافته ها: نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد که بین راهبردهای سازگارانه تنظیم شناختی هیجان گروه کنترل و آزمایش تفاوت معناداری وجود دارد یعنی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای سازگارانه تنظیم شناختی هیجان موثر بوده است، اما بین راهبردهای ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان گروه کنترل و آزمایش تفاوت معناداری وجود ندارد یعنی آموزش تفکر انتقادی بر راهبردهای ناسازگارانه تنظیم شناختی هیجان موثر نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.