مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی در کارمندان دانشگاه علوم پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی در کارمندان دانشگاه علوم پزشکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی در کارمندان دانشگاه علوم پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی در کارمندان دانشگاه علوم پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی در کارمندان دانشگاه علوم پزشکی :

تعداد صفحات : ۱۷

ازدواج یک امر اجتماعی است که پایه و اساس ارتباط و سبب ساز ایجاد کانون خانواده میباشد که داشتن احساس مثبت به همسر و اعتماد از مهمترین مسائل در شروع یک زندگی مشترک می باشد. لذا این پژوهش با هدف مقایسه اعتماد بین شخصی و احساس مثبت به همسر بر اساس نوع پایبندی زوجین به جهت گیری مذهبی درونی و بیرونی انجام شده است. این مطالعه یک تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد که نمونه ای به حجم ۲۰۰ نفر از بین کارمندان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده انتخاب شد. داده ها با استفاده از پرسشنامه های احساس مثبت به همسر، پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و پرسشنامه اعتماد بین شخصی – مردان و پرسشنامه مقیاس اعتماد بین شخصی – زنان ، جمعآوری شدند. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS22 و تحلیل واریانس چند راه ه (MANOVA) تحلیل شدند. نتایج این پژوهش نشان داد شباهت زوجین از لحاظ پایبندی به مذهب در زندگی زوجین از نظر اثر در اعتماد بین شخصی و احساسات مثبت به همسر نقش مهمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.