توسعه روش الکتره با داده های مرکب جهت ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان (مورد مطالعه: شرکت سپهر پلیمر سپاهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه روش الکتره با داده های مرکب جهت ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان (مورد مطالعه: شرکت سپهر پلیمر سپاهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه روش الکتره با داده های مرکب جهت ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان (مورد مطالعه: شرکت سپهر پلیمر سپاهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه روش الکتره با داده های مرکب جهت ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان (مورد مطالعه: شرکت سپهر پلیمر سپاهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه روش الکتره با داده های مرکب جهت ارزیابی و انتخاب تامین کنندگان (مورد مطالعه: شرکت سپهر پلیمر سپاهان) :

تعداد صفحات : ۲۰

امروزه بنگاه های اقتصادی و تولیدی علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلی، جهت کسب رضایت مشتریان و دستیابی به مزایای رقابتی بازار نیازمند نظارت بر منابع خارج از سازمان میباشند. انتخاب تامین کننده یکی از موضوعات مهم در زنجیره های تامین است که در دنیای واقعی عموما۰ در شرایط غیرقطعی اتفاق میافتد. بنابراین برای نزدیک شدن به واقعیت، مسئله ارزیابی تامین کنندگان باید تحت شرایط عدم قطعیت در نظر گرفته شود. در این تحقیق برای مواجه با شرایط عدم قطعیت از اعداد خاکستری و اعداد فازی در کنار اعداد قطعی در ماتریس تصمیم گیری استفاده میشود. به عنوان مورد مطالعه، ارزیابی تامینکنندگان کارخانجات سپهر پلیمر سپاهان جهت خرید مستربچ سفید درنظر گرفته شده است. تعیین وزن معیارها با تحلیل سلسله مراتبی خاکستری و رتبه دهی به تامین کنندگان با مدل پیشنهادی الکتره در حالت ترکیبی (فازی، خاکستری، قطعی) صورت می گیرد. جهت اعتبارسنجی مدل پیشنهادی، نتایج آن با نتایج حاصل از نرمافزار راهکاران و نیز نتایج روش الکتره کلاسیک توسط آزمون اسپرم۸نی مقایسه شده است. از جمله نقاط قوت این تحقیق میتوان به درنظرگیری مجموعه کاملتری از معیارهای انتخاب تامین کنندگان نسبت به پژوهشهای پیشین و توسعه یک روش ابداعی جهت کار با داده های دنیای واقعی اشاره کرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.