یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۲

یکپارچه سازی سیستم های پیچیده، مسئله ای چندجانبه با پیچیدگی های مضاعف است. از این رو بررسی و شناخت این سیستم ها بدون برخورداری از نظام منسجم شناخت مسائل (مسئله شناسی) ممکن نیست. نگرش تحلیلی و تجزیه گرا به مسائل مطرح در قلمروی یکپارچه سازی به حل این مسائل کمکی نمیکند. با این نگاه حتی شناخت مسائل نیز به درستی ممکن نیست بر این اساس، مسئله این پژوهش شناخت مسائل یا مسئله شناسی در قلمرو یکپارچه سازی است.هدف این پژوهش بررسی تاثیر استفاده از یکپارچه سازی فناوری اطلاعات برای افزایش انعطاف پذیری و عملکرد استراتژیک با تاکید بر نقش مدیریت ریسک سازمانی است.روش پژوهش از نظر منطق اجرا قیاسی، از نظر زمان مقطعی است و از نظر ماهیت متغیرها از نوع کیفی است و از لحاظ انتقال داده به نرم افزار کمی است. جامعه ی آماری این تحقیق کارکنان شرکتهای لبنیاتی شهر کرمانشاه به تعداد ۷۷۹نفر میباشد .نتایج نشان داد، مدیریت ریسک شرکت بر یکپارچگی سیستمهای اطلاعاتی تاثیر مثبت و معنیداری دارد. اما تاثیر یکپارچگی سیستم های اطلاعاتی بر انعطاف پذیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد زنجیره تامین را تعدیل نمی کند، همچنین، تاثیر یکپارچگی سیستمهای اطلاعاتی بر انعطاف پذیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد زنجیره تامین تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.