بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در برهم زنی و تعادل مجدد در اقتصاد ایران(مبتنی بر مدل خود سازماندهی جامعه) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

استارت آپ رویکرد و مفهومی است، که در کمتر از یک دهه توانسته است در دنیای کارآفرینی، انقلاب بزرگی ایجاد کند اینکه بتوان بر اساس یک ایده درآمدزا، سیستم و یا سازمانی را متولد کرد و به آستانه رشد و سرمایه گذاری رساند. در این مطالعه سعی شده است بر اساس مدل خودسازماندهی، تغییرات و خودسازماندهی بازار بواسطه نقش و بروز استارت آپ ها در اقتصاد ایران مورد بررسی قرار گرفته و تحلیل شود. در این مطالعه مبتنی بر مدل خود سازماندهی، نقش یک انسان کارآفرین در استارت آپ و تاثیر آن بر برهم زنی، تعادل مجدد اقتصاد بررسی شود. در این مدل تاثیرات کارآفرینی استارت آپی، تاثیرات آن ها بر نظام اقتصادی، قوانین و مقررات اجتماعی، عملکرد های اقتصادی و فناوری و …. مورد بررسی قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.