تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب وکار پلتفرم محور بر ارزش ووفاداری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۸

امروزه گسترش فناوری اطلاعات در کسب و کارها منجر به بروز ابزارهای جدید ارتباطی با مشتریان شده است. کسب و کارهای جدید امروزه ماهیت پلتفرم محور داشته و توانسته اند بستری مناسب را برای ایجاد ارزشی چندجانبه بین ارائه دهنده خدمت و دریافت کننده آن ایجاد نمایند. کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد اشتراکی یکی از مهمترین انواع کسب و کارهای جدید میباشند. یکی از مهمترین عوامل رشد و بقای این کسب و کارها، مشارکت مشتری به طور مستمر می باشد که می تواند منجر به شکل گیری مدل های کسب و کار متنوعی در اقتصاد اشتراکی گردد. آنچه که تا به حلا در تحقیقات موجود در حوزه مدلهای کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد اشتراکی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، توجه به پلتفرمهای مشتری محور و همچنین نقش مشتری در توسعه مدلهای کسب و کار موجود میباشد. این تحقیق بر خلاف بسیاری از تحقیقات گذشته به دنبلا برجسته سازی نقش مهم مشارکت مشتریان در توسعه و خلق استراتژیها و مدلهای کسب و کار در حوزه کسب و کار و تجارت لاکترونیک میباشد. لذا هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر ارزیابی ادراک مشتری از ارزش مدلهای کسب و کار پلتفرم محور در اقتصادهای اشتراکی بر ارزش و وفاداری مشتری میباشد. بدین منظور با استفاده از روش تصادفی ساده، ۳۹۲ نفر از کاربران اسنپ در شهر تهران به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شد و پرسشنامه تحقیق بین آنها توزیع گشت. این تحقیق با رویکرد کمی صورت گرفته است و از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده های تحقیق، توصیفی- پیمایشی بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده های تحقیق در بخش آمار استنباطی از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی )PLS( استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان داد ارزیابی مشتری از فرایندهای خلق ارزش تاثیر مثبت و معناداری بر ارزش عاطفی و ارزش کیفی داشته است، در حلایکه تاثیر آن بر ارزش قیمتی معنادار نبوده است. همچنین نتایج نشان داد ارزیابی مشتری از ساز و کارهای جذب ارزش تاثیر مثبت و معناداری بر ارزش عاطفی، ارزش کیفی و ارزش قیمتی داشته است. در نهایت نتایج نشان داد ارزش عاطفی و ارزش کیفی تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتری داشته اند، در حلایکه تاثیر ارزش قیمتی معنادار نبوده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.