استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استراتژی های قیمت گذاری در پلتفرم ها :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۲۲
این مقاله به بررسی استراتژیهای قیمت گذاری در پلتفرمها پرداخته است. در ابتدا تعاریف مختصری از مفاهیم اصلی مانند استراتژی های قیمت گذاری و پلتفرم بیان شده است. سپس انواع استراتژی های قیمت گذاری از قبیل؛ استراتژی های دفاعی، تهاجمی و مانند آنها در مراحل مختلف پلتفرمها همانند؛ معرفی، رشد، بلوغ و افول مورد مطالعه قرار داده شده است. هم چنین در مورد قیمتگذاری در انواع پلتفرمهای انحصاری، دو قطبی، رزرو و امثال آنها مطالعاتی انجام شده و مثالها و نمونه های متنوعی در صنایع مختلفی همچون حمل و نقل، بازیافت و دیگر صنایع گوناگون ارائه شده و درباره ی آنها بحث شده است. و در نهایت نیز خلاصه ای از مقاله در قسمت نتیجه گیری آورده شده است
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.