بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیرهای افق کوروش تبریز) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۰

هدف کلی پژوهش حاضر بررسی رابطه بین تجربه برند و وفاداری به برند با اثر واسطه شخصیت برند، اعتماد به برند میباشد، که ازتعداد ۱۸ شعبه فروشگاه زنجیرهای افق کوروش در تبریز با مشتریان محدود، ۳۱۰ نمونه آماری مشخص گردید. برای جمع آوری اطلاعات از نمونه آماری و به منظور آزمون فرضیه های تنظیم شده این تحقیق برای تجربه برند با ۱۲ گویه و ۴ بعد بر اساس مدل براکوس و همکاران و پرسشنامه دوم وفاداری به برند بر اساس مدل اماری و همکاران شامل ۲ سئولا و پرسشنامه سوم شخصیت برند بر اساس مدل آکر شامل ۵ بعد و ۱۵ گویه، پرسشنامه چهارم اعتماد به برند بر اساس مدل گورویز و کورچیا شامل ۳ بعد و ۳ سوال میباشند، استفاده شده است. ضرایب الفای کرونباخ این تحقیق برای پرسشنامه فوق به ترتیب ۰.۷۵۸ ، ۰.۷۶۲ ، ۰.۸۶۹ ، ۰.۷۲۶ میباشد. فرضیه های تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS و smart pls مورد آزمون قرار گرفت. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین تجربه برند و وفاداری به برند، اعتماد به برند و شخصیت برند رابطه معناداری وجود دارد و همچنین بین اعتماد به برند و وفاداری به برند و بین شخصیت برند و وفاداری به برند رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.