بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۶

دانشجویان از مهمترین اقشار هر جامعه ای محسوب می شوندچرا که علاوه بر نقش فردی که در زندگی شخصی خود دارند، اثرات مهمی بر پیشرفت و سلامت آینده کل اعضای جامعه باقی می گذارند. بنابر این واضح است که سلامت این قشر ارزشمند همواره مورد توجه محققین رشته های مختلف علمی باشد. هدف از پژوهش حاضر، بررسی بررسی ارتباط بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی دانشجویان بود. این مطالعه توصیفی همبستگی بر روی ۷۴ نفر از کل دانشجویان رشته روانشناسی موسسه آموزش عالی راهبرد شمال انجام گرفته است که سپری شدن دو ترم تحصیلی و تمایل به شرکت در پژوهش، معیارهای تعیین شده برای ورود نمونه ها به پژوهش بودند. داده های پژوهش با ابزاری ۳ بخشی شامل پرسشنامه های احساس تنهایی راسل ۱ ( ۱۹۸۰ (، پرسشنامه استفاده مفرط از تلفن همراه توسط جنارو و همکاران ) ۲۰۰۷ (، و مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو ) ۱۹۹۴ ( گردآوری و با استفاده از شیوه های آماری رگرسیون چند متغیری و همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که بین وابستگی به شبکه های مجازی و ناگویی هیجانی با احساس تنهایی رابطه مثبت معناداری وجود دارد. به این معنا که دانشجویانی که وقت بیشتری را در ارتباط با شبکه های مجازی صرف می کنند و همچنین از قدرت مدیریت هیجانهای شخصی بهره مند نیستند به احتمال بیشتری درگیر تنهایی و انزوای اجتماعی می گردند. با توجه به ارتباط معنادار بین راهبرد ارزیابی مجدد شناختی و پای بندی مذهبی با سرسختی، پیشنهاد میشود به منظور مقابله با احساس تنهایی و منزوی شدن دانشجویان، در جهت ارتقای مدیریت هیجانی و مدیریت استفاده از فناوری های نوین برنامه ریزی شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.