بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۰

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال تحصیلی ۹۶-۹۸ می باشد. روش پژوهش از شاخه تحقیقات همبستگی است. لذا پژوهش از نوع کاربردی است جامعه آماری پژوهش حاضر شامل تمامی معلمان دوره ابتدایی شهرستان دلفان در سال ۹۹-۹۸ می باشد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی اداره آموزش و پرورش شهرستان دلفان تعداد آنان برابر با ۱۶۰ نفر می باشد که از این تعداد ۱۲۰ نفر مرد و ۷۵ نفر نیز زن می باشند. بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان، تعداد ۱۲۰ نفر از آن به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند . روش نمونه گیری نیز به صورت تصادفی طبقه ای بود که ۷۰ نفر از معلمان مرد و ۵۰ نفر از معلمان زن بر اساس جدول تعیین حجم نمونه مورگان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند در این پژوهش از سه پرسشنامه ، پرسشنامه میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶۶ سوالی با طیف ۵ گزینه ای لیکرت می باشد و پرسشنامه سواد رسانه ای این پرسشنامه ۵۵ سوالی بوده برای سنجش میزان سواد رسانه ای از پرسشنامه ای استفاده میشود که توسط دوارپناه و سیامک (۱۳۸۷) و پرسشنامه سبک های تدریس کلب استفاده شده است در این پژوهش داده ها در سطح آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در سطح آمار توصیفی به محاسبه میانگین، انحراف استاندارد، بیشترین مقدار، کمترین مقدار برای هریک از متغیرها و ابعاد و مولفه های آنها پرداخته شده است. سپس نرمال بودن توزیع داده ها آزمون شده است نتایج این پژوهش نشان می دهد که رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر سواد رسانه ای معلمان دوره ابتدایی رابطه همبستگی متوسطی وجود دارد که با توجه به سطح معنادار ی که برابر ۰ / ۰۰۱ برآورد گردیده است، این میزان همبستگی در سطح اطمینان ۹۹/. از لحاظ آماری معنادار قلمداد می گردد. با توجه به ضریب همبستگی برآورد شده، می توان گفت که سطوح متوسط رابطه سبک های تدریس و فناوری اطلاعات و ارتباطات با سطوح سناد رسانه ای همراه بوده است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.