پیش بینی رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی بر اساس عوامل خانوادگی، شغلی و فردی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی بر اساس عوامل خانوادگی، شغلی و فردی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی بر اساس عوامل خانوادگی، شغلی و فردی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی بر اساس عوامل خانوادگی، شغلی و فردی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی بر اساس عوامل خانوادگی، شغلی و فردی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد :

تعداد صفحات : ۱۷

خلاصه مقدمه: از آنجا که دانشگاه ها با تعداد بی شماری از داوطلبان مواجه هستند، رقابت برای دسترسی به رشته های معتبرتر در آموزش عالی به طور فزاینده ای رو به رشد است. از این رو، نیاز به تحقیقات موثری جهت شناسایی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی داوطلبان وجود دارد. در این پژوهش، عوامل خانوادگی، شغلی و فردی به عنوان پیش­بین­های رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی دانشجویان علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت. روش کار: این مطالعه توصیفی، از نوع همبستگی است. شرکت کنندگان شامل ۳۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند که به روش نمونه گیری طبقه ای نسبتی انتخاب شدند. پرسشنامه رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی دانشگاه مینه سوتای آمریکا و پرسشنامه عوامل تاثیرگذار بر رشته تحصیلی و آینده شغلی به منظور گردآوری اطلاعات به کار گرفته شد. روایی ابزارها به روش تحلیل عامل تاییدی و پایایی آن ها با استفاده از ضریب کرونباخ احراز گردید. برای تجزیه و تحلیل متغیرهای پژوهش، از نرم افزارهای AMOS و SPSS نسخه ۲۲ استفاده شد. نتایج: نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که عوامل شغلی و فردی به ترتیب قوی­ترین پیش بینی کننده های مثبت و معنی دار رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی دانشجویان بودند؛ در حالی که عامل خانوادگی نقش معنی داری در رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی دانشجویان ایفا نکرد. نتیجه گیری: یافته­ها حاکی از آن است که نه تنها عوامل شغلی بلکه عوامل فردی به عنوان مولفه هایی ضروری برای رضایتمندی از رشته تحصیلی و آینده شغلی دانشجویان علوم پزشکی محسوب می­گردند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.