ارزیابی تاثیر انعطاف پذیری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی (مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر انعطاف پذیری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی (مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر انعطاف پذیری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی (مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر انعطاف پذیری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی (مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر انعطاف پذیری مدیریت منابع انسانی بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی (مورد مطالعه: سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

هدف از این مطالعه بررسی رابطه ی انعطاف­پذیری مدیریت منابع انسانی با عملکرد عملیاتی در صنعت حمل ونقل دریایی و به طور خاص در بندر خرمشهر می باشد. در این میان بر نقش قابلیت یادگیری و نوآوری تاکید شده است. این پژوهش ازنظر ماهیت کاربردی و ازنظر روش تحقیق، توصیفی و علی است. بر اساس مدل طراحی شده بر پایه مبانی نظری پژوهش، پرسشنامه ای به منظور جمع آوری داده ها طراحی گردید که روایی، ابعاد و گویه های پرسشنامه توسط اساتید راهنما مورد تایید و همچنین پایایی، با استفاده از آزمون کرونباخ مورد تایید قرار گرفتند. در این مطالعه ۱۵۰ نفر از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی خرمشهر موردبررسی قرار گرفتند. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها از دو نرم افزار SPSS نسخه ۲۲ و LISREL از نسخه ۸.۵۱ بهره گرفته شده است. نتایج بدست آمده از آزمون های معادلات ساختاری نشان داد که تمام فرضیه ها مورد تایید است. انعطاف پذیری منابع انسانی، تاثیر مثبت و معناداری بر قابلیت یادگیری سازمانی، نوآوری و درنهایت بر عملکرد عملیاتی در حمل ونقل دریایی دارد. همچنین با توجه به مقدار ضریب مسیر فرضیه های اصلی پژوهش، قابلیت یادگیری سازمانی با مقدار ضریب مسیر ۰.۶۱ بیشترین تاثیر را نسبت به عملکرد عملیاتی حمل ونقل دریایی دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.