تجزیه و تحلیل مبتنی بر سناریو شیوع کرونا در ایران توسط مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها- با محوریت سیستم حمل ونقل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجزیه و تحلیل مبتنی بر سناریو شیوع کرونا در ایران توسط مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها- با محوریت سیستم حمل ونقل دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه و تحلیل مبتنی بر سناریو شیوع کرونا در ایران توسط مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها- با محوریت سیستم حمل ونقل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجزیه و تحلیل مبتنی بر سناریو شیوع کرونا در ایران توسط مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها- با محوریت سیستم حمل ونقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه و تحلیل مبتنی بر سناریو شیوع کرونا در ایران توسط مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها- با محوریت سیستم حمل ونقل :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۲۱

امروزه بیماری کرونا به یکی از تهدیدات بزرگ جهانی تبدیل شده است. ریسک بالای این بیماری در انتقال بین انسان ها و نبود دارو و واکسن برای مقابله با آن موجب شده است که برنامه ریزی های متعددی برای پیشگیری و تخمین روندهای مرتبط با آن انجام شود.کرونا برای اولین بار در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین گزارش شده است. این بیماری پس از مدت زمان کوتاهی در کشورهای دیگر گسترش یافت و به یک بیماری همه گیر جهانی تبدیل شد. ازآنجاکه نحوه برنامه ریزی در استفاده از سیستم حمل ونقل توسط مردم تاثیر مهمی در کنترل یا اشاعه این بیماری دارد، با محور قرار دادن این عنصر یک مدل پویائی شناسی سیستم ها در این مقاله ارائه شده است. این مدل به بررسی دو سناریو متفاوت در خصوص افراد مبتلا، میزان مرگ ومیر و میزان بهبودی می پردازد. این سیستم باتوجه به زیرسیستم های مختلفی مانند سیستم های مراقبت های بهداشتی، حمل ونقل، تماس بین مردم و ظرفیت های شبکه های مواد غذایی و دارویی طراحی شده است. در مدل پیشنهادی این مقاله از یک ساختار جریان برای نشان دادن چگونگی تاثیر بخش های مختلف سیستم ها و زیرسیستم های وابسته بر شیوع این بیماری در طولانی مدت استفاده می شود. نتایج گرفته شده از مدل پیشنهادی نشان می دهد که بخش های مختلف سیستم اصلی و زیرسیستم های مرتبط با آن در مدل سازی پویائی شناسی سیستم ها دارای حساسیت ها و تاثیرات متفاوتی هستند. تحلیل این مدل باتوجه به نتایج دو سناریو بررسی شده در اتخاذ تصمیم توسط دولتمردان مفید خواهد بود. نتایج مرتبط با مدل پیشنهادی با فرض عدم وجود واکسن یا داروی موثر در یک سال آینده بیانگر این است که تغییر در یک قسمت از سیستم می تواند مرگ ومیر کرونا را در شش ماه از ۱۰۵۰۰ نفر به بیش از ۱.۶ میلیون نفر افزایش دهد. بنابراین میزان مرگ ومیر این بیماری به سیاست گذاری ها و رفتارهای عوامل موثر در مدل وابسته است و با برنامه ریزی مناسب در مقابل هر سناریو می توان میزان مرگ ومیر را کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.