ارزیابی تاثیر رفتار لرزه ای اتصالات مفصلی و گیردار در سازه های بتن مسلح براساس تغییر درصد آرماتور طولی در مقطع تیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر رفتار لرزه ای اتصالات مفصلی و گیردار در سازه های بتن مسلح براساس تغییر درصد آرماتور طولی در مقطع تیر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر رفتار لرزه ای اتصالات مفصلی و گیردار در سازه های بتن مسلح براساس تغییر درصد آرماتور طولی در مقطع تیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر رفتار لرزه ای اتصالات مفصلی و گیردار در سازه های بتن مسلح براساس تغییر درصد آرماتور طولی در مقطع تیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر رفتار لرزه ای اتصالات مفصلی و گیردار در سازه های بتن مسلح براساس تغییر درصد آرماتور طولی در مقطع تیر :

تعداد صفحات : ۲۲

اتصالات تیر – ستون در قابهای بتن مسلح از جمله عناصر کلیدی در تعیین رفتار سازه در مقابل انواع بارها می­باشد. نقش این اتصالات در مقابل بارهای جانبی بخصوص رخدادهای قوی لرزه­ای بسیار مهم بوده و رفتار سازه­های بتن مسلح در زلزله های گذشته نشان می­دهد که اتصالات تاثیر قابل توجهی در میزان و شدت خرابی­های حاصله داشته­اند. از سوی دیگر تجارب بدست آمده در زلزله­های گذشته منجر به در نظر گرفتن تمهیدات جدید طراحی اتصال در آیین نامه­های فعلی شده است. علی رغم اهمیت اتصالات مفصلی و همچنین استفاده فراوان از آنها در سازه­های فولادی، به علت عدم وجود جزئیات مطمئن کاربرد آنها در سازه­های بتنی بسیار اندک است. در این مقاله رفتار اتصالات در قاب­های بتنی ساختمانی در دو حالت گیردار و مفصلی و برای درصدهای مختلف تسلیح مقطع تیر در محیط نرم افزار ABAQUS  مدلسازی شده و مورد مقایسه قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان دهنده آن است که با افزایش درصد آرماتورهای طولی در مقطع تیر در حالت استفاده از اتصالات گیردار منجر به افزیش شکل پذیری اتصال گردیده است. با این حال با افزایش درصد آرماتور و ثابت ماندن ابعاد هندسی تیر در نهایت شکل پذیری به تدریج دچار کاهش شده است.همچنین با افزایش درصد آرماتور در مقطع تیر در حالت استفاده از اتصالات مفصلی منجر به افزیش ظرفیت نهایی اتصال به صورت پیوسته ولی بسیار تدریجی می گردد.  

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.