شناسایی تاثیر عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری منابع انسانی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: شهرداری های استان آذربایجان شرقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی تاثیر عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری منابع انسانی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: شهرداری های استان آذربایجان شرقی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی تاثیر عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری منابع انسانی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: شهرداری های استان آذربایجان شرقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی تاثیر عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری منابع انسانی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: شهرداری های استان آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی تاثیر عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری منابع انسانی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: شهرداری های استان آذربایجان شرقی) :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۱۸

امروزه در اقتصاد کلیه کشورها، چه توسعه یافته و چه توسعه نیافته، توجه به افزایش بهره وری امری ضروری تلقی می شود، زیرا کشورها می توانند با استفاده بهینه از منابع کمیاب، کالاهایی باکیفیت بالا و قدرت رقابتی بیشتر تولید کنند و این خود باعث رفاه و آسایش افراد جامعه می شود. در همین راستا هدف این پژوهش شناسایی نقش عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری نیروی انسانی شهرداری استان آذربایجان بود. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر شیوه جمع آوری داده ها توصیفی پیمایشی است. همچنین پژوهش حاضر با استفاده از روش شناسی پژوهش آمیخته (کیفی- کمی) مورد تحلیل قرار گرفته است. در مرحله اول جهت شناسایی عوامل ورودی، پردازش و خروجی، مصاحبه با تعداد ۱۰ نفر از اساتید، اعضای هیئت علمی و خبرگان در حوزه رفتار کارکنان صورت گرفت و با استفاده از روش تحلیل تم، تجزیه و تحلیل و پرسشنامه­ای طراحی شد که مبنای پژوهش کمی قرار گرفته است. جامعه آماری در بخش کمی، شامل کارکنان شهرداری های آذربایجان شرقی بود که حجم نمونه موردنیاز با فرمول کوکران،۳۵۰ نفر تعیین شد که با روش خوشه ای تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده پرسشنامه بود که روایی و پایایی آن موردبررسی قرار گرفت. یافته های بخش کیفی نشان داد که عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در ۳ مقوله اصلی (عوامل ورودی، پردازش و خروجی) و ۵۱ مقوله فرعی قرار می گیرد. نتایج حاصل از تجزیه وتحلیل داده­ها نشان داد که عوامل ورودی، پردازش و خروجی بر بهره وری نیروی انسانی بر بهره­وری کارکنان شهرداری تاثیر دارد و نتیجه رتبه­بندی عوامل موثر بر بهره­وری بدین ترتیب به دست آمد: ۱- فاکتورهای خروجی ۲- فاکتورهای پردازش ۳- فاکتورهای ورودی.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.