شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
29 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری :

سال انتشار : ۱۳۹۹

تعداد صفحات : ۳۴

ناتوانی­های یادگیری از مهم­ترین مسائل مربوط به مدرسه هستند و دانش آموزان مبتلا به آن اغلب در جریان مهارت­های اجتماعی و دوست­یابی با مشکل روبرو هستند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری انجام شد. در این مطالعه، از روش تحقیق کیفی با رویکرد پدیدارشناسی استفاده شد. جامعه­ی آماری پژوهش، کودک و نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ ساله­ی دارای اختلال یادگیری شهر تهران در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ بودند که در روند پژوهش از بین مراجعان ارجاع داده شده به مراکز مشاوره آموزش وپرورش مناطق ۲ و ۵ شهر تهران، ۱۰ دانش آموز دارای اختلال یادگیری به روش نمونه­گیری هدفمند انتخاب و مورد مصاحبه­­­ی عمیق قرار گرفتند. برای تحلیل داده­ها از تحلیل کیفی با روش ون منن استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل مصاحبه­ها ۳ مضمون اصلی و ۱۷ مضمون فرعی را مشخص کرد. مضمون اصلی اول مشکلات ارتباطی بود که مضامین فرعی (خود افشاسازی ضعیف، بی اعتمادی، بی­ثباتی در رابطه­ی دوستی، طرد و تمسخر توسط همسالان، کناره گیری، ضعف در ایجاد رابطه دوستی، محدودیت دایره­ی دوستی و انزوا) را شامل می­شد. مضمون اصلی دوم، نیاز به صمیمیت شامل مضامین فرعی (ترس از تنهایی، توجه طلبی، احساس حقارت، تصویر دوست ایده آل، احساس نیاز به حمایت) بود. مضمون اصلی سوم نیز پیامدهای دوستی دلخواه شامل مضمون­های فرعی (تجربه­ی داشتن حامی، تجربه­ی حس رضایت، تبادل صمیمیت و ایجاد همدلی) بود. نتایج پژوهش، بینشی در باب شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری به وجود می­آورد و بررسی تجارب این افراد حول محوردوستی حاکی از محدودیت­ها، تفاوت­ها و نیازهای مربوط به دوستی در این دانش آموزان است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.