شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۳۴
ناتوانیهای یادگیری از مهمترین مسائل مربوط به مدرسه هستند و دانش آموزان مبتلا به آن اغلب در جریان مهارتهای اجتماعی و دوستیابی با مشکل روبرو هستند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری انجام شد. در این مطالعه، از روش تحقیق کیفی با رویکرد پدیدارشناسی استفاده شد. جامعهی آماری پژوهش، کودک و نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سالهی دارای اختلال یادگیری شهر تهران در سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ بودند که در روند پژوهش از بین مراجعان ارجاع داده شده به مراکز مشاوره آموزش وپرورش مناطق ۲ و ۵ شهر تهران، ۱۰ دانش آموز دارای اختلال یادگیری به روش نمونهگیری هدفمند انتخاب و مورد مصاحبهی عمیق قرار گرفتند. برای تحلیل دادهها از تحلیل کیفی با روش ون منن استفاده شد. نتایج حاصل از تحلیل مصاحبهها ۳ مضمون اصلی و ۱۷ مضمون فرعی را مشخص کرد. مضمون اصلی اول مشکلات ارتباطی بود که مضامین فرعی (خود افشاسازی ضعیف، بی اعتمادی، بیثباتی در رابطهی دوستی، طرد و تمسخر توسط همسالان، کناره گیری، ضعف در ایجاد رابطه دوستی، محدودیت دایرهی دوستی و انزوا) را شامل میشد. مضمون اصلی دوم، نیاز به صمیمیت شامل مضامین فرعی (ترس از تنهایی، توجه طلبی، احساس حقارت، تصویر دوست ایده آل، احساس نیاز به حمایت) بود. مضمون اصلی سوم نیز پیامدهای دوستی دلخواه شامل مضمونهای فرعی (تجربهی داشتن حامی، تجربهی حس رضایت، تبادل صمیمیت و ایجاد همدلی) بود. نتایج پژوهش، بینشی در باب شناسایی کیفیت دوستی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری به وجود میآورد و بررسی تجارب این افراد حول محوردوستی حاکی از محدودیتها، تفاوتها و نیازهای مربوط به دوستی در این دانش آموزان است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.