بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی :
سال انتشار : ۱۳۹۹
تعداد صفحات : ۳۲
با توجه به اهمیت بازار و نقش هنجارها و ارزشها در کنترل آن در تحقیق حاضر به بررسی محیط های موثر بر هنجارهای اخلاقی بازاریابی پرداخته شده است که باهدف بررسی عوامل محیطی موثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تاکید بر صنایع غذایی استان اصفهان انجام یافته است. تحقیق حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است و در زمره مطالعات میدانی قرار دارد. در این تحقیق از روش کتابخانه ای برای تهیه ادبیات تحقیق و از روش دلفی مبتنی بر تحقیقات میدانی و ابزار پرسشنامه، برای جمع آوری داده های آماری استفاده شده است. پرسشنامهی پژوهش بر اساس مولفه های بازاریابی اخلاقی با توجه به فرهنگ اسلامی ایرانی مبتنی بر محیطها و هنجارها تدوین گردیده و روایی پرسش نامه به روش محتوایی توسط متخصصان و به روش صوری توسط تعدادی از افراد جامعه آماری و به روش آماری تحلیل عاملی مرتبه اول تائید شده است. پایایی کل پرسش نامه با آلفای کرونباخ ۸۱۰/۰ تائید گردید. جامعه آماری این تحقیق شامل ۳۰ نفر از اعضای هیئت علمی و متخصصین بازاریابی به عنوان خبرگان در روش دلفی و ۱۶۶۰ نفر از مدیران ارشد، مدیران اجرایی و مدیران بازاریابی و فروش صنایع غذایی استان اصفهان بودند. حجم نمونهی مورد تحلیل براساس فرمول کوکران ۳۱۵ نفر براورد گردید. در تحلیل دادههای آماری از دو روش آمار توصیفی و استنباطی در محیط نرمافزارهای SPSS ، LISREL و PLS استفاده شده است. نتایج و یافتههای تحلیل دادهها نشان داد که؛ محیط وظیفه ای سازمان بر کلیه هنجارها تاثیر معنیدار داشت. محیط داخلی سازمان بر کلیه هنجارها بهجز هنجارهای اجتماعی و هنجارهای مذهبی تاثیر معنیدار داشت و محیط دوردست سازمان بر کلیه هنجارها بهجز هنجارهای فردی، تاثیر معنیدار داشت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.