بررسی رابطه ای اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ای اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ای اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ای اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ای اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس :

تعداد صفحات : ۲۰

تحقیق حاضر به بررسی رابطه ی اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی با تاکید بر نقش فرهنگ سازمانی در مدارس ابتدایی ناحیه دو بندرعباس پرداخته است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان ابتدایی ناحیه دو بندرعباس بود که از بین آنها تعداد ۲۷۳ نفر بصورت در دسترس به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزارهای تحقیق عبارت بودند از: ابزارهای رایج در مطالعات میدانی از جمله مشاهده و مصاحبه و پرسش نامه که به منظور تایید روایی ابزار، پرسش نامه به تایید استاد راهنما رسید. که این ابزارها شامل سه پرسش نامه جهت سنجش اثربخشی معلمان، کیفیت آموزشی و فرهنگ سازمانی بود. ضریب پایایی نیز با استفاده از روش برآورد آلفای کرونباخ ۰/۹۳۳ بدست آمد. روش انجام این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است. بر این اساس پس از مطالعه مربوط به مبانی نظری و پژوهش های انجام شده در ارتباط با موضوع مورد پژوهش، گزارش مربوط به مبانی نظری تنظیم گردید. در ا دامه برای گردآوری، داده های مربوط به پژوهش گردآوری می گردد. داده های گردآوری شده طبقه بندی و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در این پژوهش برای توصیف متغیرهای تحقیق از میانگین، انحراف معیار و انحراف استاندارد استفاده شد. همچنین جهت بررسی فرضیه های تحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیری استفاده شد. یافته های همبستگی و رگرسیون، نشان می دهد که بین فرهنگ سازمانی و اثربخشی معلمان و بالابردن کیفیت آموزشی رابطه ی مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.