بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان :

تعداد صفحات : ۲۵

در بسیاری از کشورهای پیشرفته صادرات محور اصلی توسعه بوده و اهمیت بسیاری در حضور آن کشور در بازارهای جهانی دارد. تولیدات داخلی و عرضه آن در بازار رقابت جهانی یا به بیان دیگر صادرات، یکی از عواملی است که می تواند کشورها را مستقل کند. اهمیت و ضرورت حضور کالاهای ساخت یک کشور در بازار جهانی و فضای اقتصاد بین المللی از مهمترین عوامل توسعه است. نقش صادرات در این بین به اندازه ای مهم است که بسیاری کارشناسان صادرات را تنها مسیر موفق به توسعه اقتصادی یک کشور در بازار جهانی می دانند. یکی از کالاها که از مزیت رقابتی بالای در کشور افغانستان برخوردار است زعفران است، چرا که از نظر اقلیمی کشور افغانستان برای کشت این محصول بسیار مناسب است. به طوری که زعفران در بیش از ۷ استان در مساحت نزدیک به ۲۵۰ هکتار کشت می شود. بنابراین استفاده از این ظرفیت بالقوه برای امکان ایجاد رشد و توسعه اقتصادی افغانستان، مستلزم انجام مطالعاتی برای دستیابی به راه حل هایی با بکارگیری قابلیت های مدیریتی و بازاریابی است. از این رو در این پژوهش به بررسی بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت بازاریابی با نقش میانجی مزیت رقابتی بر عملکرد توسعه صادرات زعفران افغانستان پرداخته شده است. به این منظور اطلاعات مورد نیز برای مطالعه پیشرو از یک جامع آماری مشتمل از ۹۰ شرکت فعال در بحث صادرات زعفرانگرد آوردی شده است. از این جامع آماری با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی تعداد ۸۵ شرکت انتخاب شد که پرسش نامه جمع آوری شده برای ۸۰ شرکت قابل اعتماد بود. برای برسی فرضیه های پژوهش از تخمین به روش رگرسیونی خطی گام به گام با کمک نرم افزار spss استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که قابلیت بازاریابی و مزیت رقابتی تاثیر مثبت و معنی داری بر عملکرد صادراتی شرکت های صادر کنندهزعفران در افغانستان داشته است و همچنین مزیت رقابتی بین دو متغیر قابلیت بازاریابی و عمکرد صادراتی نقش میانجی را ایفا کرده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.