استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استخراج چرخه رانندگی محدوده غربی شهر تهران برای خودروی با موتور پرخوران با استفاده از روش خوشه بندی ریزسفر :

تعداد صفحات : ۱۲

چرخه رانندگی یکی از مهمترین ابزارها برای بررسی مصرف سوخت خودروها و سطح آلایندگی در محدوده های شهری و بین شهری است.همچنین در راستای تصمیمات کلان زیست محیطی، مدیریت ترافیکی و راهسازی، چرخه های رانندگی جزو ملزومات است. بر همین اساس،تحقیق حاضر به بررسی و تحلیل الگوی رانندگی شهری خودرویی با موتور پرخوران با هدف استخراج چرخه رانندگی، می پردازد. بدین منظور بااستفاده از روش خوشه بندی ریزسفرها، چرخه رانندگی این خودرو از داده های اندازه گیری شده طی آزمون خودرویی استخراج شد. نتایج نشان داددر این چرخه رانندگی که حدودا ۱۰۶۳ ثانیه به طول می انجامد، متوسط سرعت خودرو، شتاب گیری و ترمزگیری به ترتیب حدودا ۲۹km/h،(۰.۴۵m/s(2 و (۰.۴۱m/s(2 است. همچنین خودرو در این چرخه استخراج شده، حدودا ۱۵ درصد از کل زمان رانندگی را در توقف با دور درجاسپری می کند. به علاوه متوسط سرعت موتور برای خودرو در این چرخه رانندگی، ۱۳۳۷rpm است. همچنین نتایج نشان داد که از میان بازه-های مختلف سرعت شتاب، بیشترین مدت زمان رانندگی متعلق به بازه سرعت ۰ تا ۰.۱km/h و شتاب ۰.۱ تا – (۰.۱m/s(2 با سهم ۱۳.۵ درصداز کل زمان چرخه رانندگی است. در رتبههای دوم و سوم، ۷.۵ درصد از زمان رانندگی در سرعت ۰.۱ تا ۱۰km/h و شتاب ۱- تا (۰.۱m/s(2- ، و ۷ درصد از زمان رانندگی در سرعت ۳۰ تا ۴۰km/h و شتاب ۰.۱ تا (۱m/s(2 سپری می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.