بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز :

تعداد صفحات : ۱۰

هدف از این پژوهش بررسی رابطه ابعاد سبک های تفکر، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز در سال تحصیلی ۱۳۹۸ بود. روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه اجراء توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری را کلیه دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز تشکیل دادند که تعداد آنها ۱۶۰۰۰ نفر بود. از میان افراد جامعه، با استفاده از فرمول کوکران۳۷۵ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونه گیری تصادفی-خوشه ای بود. روش جمع اوری اطلاعات پژوهش کتابخانه ای و میدانی بود. ابزار جمع آوری داده های پژوهش پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر (۱۹۹۲)، پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی سولومون و راث بلوم((۱۹۸۲، پرسشنامه عادت های مطالعه (PSSHI) و پرسشنامه انگیزش تحصیلی هارتر بود. داده های پژوهش با استفاده از نرم افزار آماری SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. جهت تحلیل فرضیه های پژوهش از روش آماری همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج به صورت کلی نشان دادند، بین ابعاد سبک های تفکر (سبک های اجرایی، قانونی، قضایی، آزاد اندیش، محافظه کار)، انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول متوسطه شهر اهواز رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.