اعتباریابی و روایی سنجی پرسش نامه مزیت رقابتی در ورزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اعتباریابی و روایی سنجی پرسش نامه مزیت رقابتی در ورزش دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اعتباریابی و روایی سنجی پرسش نامه مزیت رقابتی در ورزش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتباریابی و روایی سنجی پرسش نامه مزیت رقابتی در ورزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اعتباریابی و روایی سنجی پرسش نامه مزیت رقابتی در ورزش :
تعداد صفحات : ۲۹
در آغاز قرن بیست ویکم، تغییرات سریع چنان محیط را دگرگون کرده اند که مدیران به منظور سازگاری با تحولات باید راه های نوینی را بیابند تا بتوانند در صحنه رقابت باقی بمانند. درواقع، سازمانی موفق خواهد بود که بتواند به مزیت رقابتی دست یابد. هدف از انجام پژوهش حاضر، اعتباریابی و رواییسنجی ابزار پرسشنامه مزیت رقابتی در ورزش بود. این پژوهش ازنوع مطالعات همبستگیبود. همه مشتریان مرد باشگاههای ورزشی (آمادگی جسمانی و بدنسازی) شهر زنجان جامعه آماری پژوهش را تشکیل دادند. باتوجهبهمعیارحداقلحجمنمونهلازمبرایگردآوری دادههادرتحلیلعاملی، ۲۶۰ نفر از مشتریان به عنوان نمونه آماریتعیین شدند. پرسشنامه به صورت تصادفی دربین نمونه ها توزیع شدند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامه مزیت رقابتی (حسینی، ۲۰۱۱) با پنج مولفه مزیت متجانس، مزیت مشهود، مزیت پویا، مزیت مرکب و مزیت پایدار استفاده شد. روش امتیازگذاری به سوال ها برمبنای مقیاس پنج ارزشی لیکرت بود. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه با کمک ۱۰ تن از متخصصان علوم ورزشی تعیین شد. برای تجزیه وتحلیل دادهها از آزمونهای آماری ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی برای تعیین پایایی درونی، از آزمون کیسر- می یر- اوکلین برای تعیین کفایت نمونهگیری، از تحلیل عاملی اکتشافی برای شناسایی مولفهها و از تحلیل عاملی تاییدی برای تعیین روایی سازه استفاده شد. یافتهها نشان داد که پایایی مولفههای پرسشنامه از وضعیت قابل قبولی برخوردار بود. درخصوص روابط عاملها با مزیت رقابتی، نتایج نشان داد که تمامی عاملها توانستند تبیینکننده خوبی برای مفهوم مزیت رقابتی باشند؛ درنتیجه، روایی درونی و بیرونی مدل مزیت رقابتی تایید شد. با توجه به تایید ابزار یادشده در این مطالعه، پژوهشگران آینده می توانند از ابزار حاضر برای تعیین مزیت رقابتی در ورزش استفاده کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.