برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای اولویت بندی استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل هوانگ و مدل کانو :

تعداد صفحات : ۱۰

در این مقاله، ضریب رضایت مندی ویژگی های محصول جدید در قالب دو استراتژی توسعه که هر کدام شامل تعدادی گزینه برای توسعه است را با استفاده از پرسشنامه استاندارد کانو، در صنعت خودرو اندازه گیری نموده و با توجه به ارتباط رضایت و وفاداری، به جای شاخص وفاداری، شاخص رضایت مندی کانو لحاظ شده است. سپس با استفاده از اطلاعات مربوط به سوابق خرید مشتریان طی یک بازه زمانی مشخص (سه ساله) و مدل تخصیص ویژگی های کانو به مراحل مختلف چرخه عمر محصول بر اساس مصاحبه با خبرگان، ارزش چرخه عمر مشتری در مراحل چرخه، محاسبه شده است. این روش نسبت به روش های دیگر محاسبه ارزش چرخه عمر، نگاهی پیش نگر و استراتژیک دارد و می تواند روش موثری برای تخصیص بهینه منابع و مهندسی ارزش باشد چرا که از تخصیص بیهوده منابع بر ویژگی هایی چون عدم ارزش افزا و عدم رضایت ممانعت می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.