مقایسه عملکرد روش های ماشین بردار پشتیبان و شبکه های بیزین در پیش بینی جریان روزانه رودخانه (مطالعه موردی: رودخانه باراندوزچای)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه عملکرد روش های ماشین بردار پشتیبان و شبکه های بیزین در پیش بینی جریان روزانه رودخانه (مطالعه موردی: رودخانه باراندوزچای) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه عملکرد روش های ماشین بردار پشتیبان و شبکه های بیزین در پیش بینی جریان روزانه رودخانه (مطالعه موردی: رودخانه باراندوزچای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه عملکرد روش های ماشین بردار پشتیبان و شبکه های بیزین در پیش بینی جریان روزانه رودخانه (مطالعه موردی: رودخانه باراندوزچای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه عملکرد روش های ماشین بردار پشتیبان و شبکه های بیزین در پیش بینی جریان روزانه رودخانه (مطالعه موردی: رودخانه باراندوزچای) :

تعداد صفحات : ۲۱

پیش بینی و برآورد جریان رودخانه برای هر منطقه و حوضه آبریز به عنوان یکی از مهمترین مراحل در استفاده بهینه از منابع آبی محسوب می شود. در مطالعه حاضر به منظور پیش بینی جریان رودخانه باراندوزچای از دو روش ماشین بردار پشتیبان (SVM) و شبکه های بیزین (BNs) استفاده شد. داده های جریان روزانه این رودخانه در محل ایستگاه آبسنجی دیزج در خلال سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ برای ایجاد مدل استفاده شد که ۸۰ درصد داده ها برای آموزش و ۲۰ درصد برای صحت-سنجی مدل به کار رفت. جهت بررسی و ارزیابی نقش حافظه در افزایش یا کاهش دقت، الگوهای ورودی متعددی به مدل ها معرفی شد و در نهایت مشخص گردید که با افزایش حافظه، دقت مدل سازی نیز افزایش می یابد به طوری که بیشترین دقت در الگوی سوم برای هر دو روش به دست می آید و سپس با افزایش حافظه از دقت مدل سازی کاسته می شود. مقایسه نتایج دو مدل نشان داد که دقت روش ماشین بردار پشتیبان با ۹۷۶/0R= و (m3/s)80/1RMSE= نسبت به روش شبکه های بیزین با ۹۶۴/0R= و (m3/s)96/1RMSE= بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.