مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مدل راهبردی عملکرد کسب وکارهای الکترونیک :
تعداد صفحات : ۶۶
مهمترین هدف این پژوهش بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی استراتژی و تاثیر آن بر عملکرد کسب وکارهای الکترونیکی درقالب مدل مفهومی و آزمون آن است. این پژوهش با ارائه ی مدل مفهومی سعی در آزمون نقش میانجی پیاده سازی استراتژی بین متغیرهای فرایند عملیاتی، محتوا و زمینه استراتژی با عملکرد سازمانی دارد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری داده ها از نوع همبستگی به طور مشخص مدل معادلات ساختاری است. جامعه آماری پژوهش کسب وکار الکترونیکی فناوری اطلاعات، فناوری ارتباطات و جامعه اطلاعاتی است و ابزار اندازه گیری پرسشنامه ای استاندارد با ۳۳ سوال بوده که ۴۶ شرکت به آن پاسخ داده و برای بررسی روایی آن از روایی همگرا و واگرا و برای پایایی آن از آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارSmartPLS3 انجام شده است. نتایج نشان می دهد پیاده سازی استراتژی بر عملکرد سازمان اثرگذار و نقش میانجی گری میان محتوا، فرآیند عملیاتی استراتژی و عملکرد سازمانی دارد. اما اثر عوامل زمینه ای استراتژی بر پیاده سازی آن تایید نشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.