شناسایی عوامل موثر در انتخاب سبک مربیگری در کسب و کارهای با رشد سریع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل موثر در انتخاب سبک مربیگری در کسب و کارهای با رشد سریع دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل موثر در انتخاب سبک مربیگری در کسب و کارهای با رشد سریع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر در انتخاب سبک مربیگری در کسب و کارهای با رشد سریع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل موثر در انتخاب سبک مربیگری در کسب و کارهای با رشد سریع :

تعداد صفحات : ۱۳

کسب و کارهای با رشد سریع نقش مهمی در اشتغالزایی، رقابت جوئی و نوآوری دارند. مرور ادبیات نشان میدهد که پنج عامل موثر در رشد سریع شامل- سرمایه انسانی، استراتژی، مدیریت منابع انسانی، نوآوری و قابلیت ها- است. سرمایه انسانی و استراتژی بیشترین تاثیر بر رشد سریع داشته اند. سرمایهانسانی شامل سطح آموزش، مهارتهای مدیر – مالک، تجربه مدیریتی، توانایی های شناختی و حوزه تخصص (تجربه صنعت، بازار و تکنولوژی) است.بنایراین توسعه و تقویت مهارت ها و قابلیت های مدیران و مالکان یکی از اصلی ترین فعالیت های اثربخشی سازمان است. یک راه حل اثربخش برای توسعهشایستگی های مورد نیاز برای حفظ رشد کسب وکار، مربیگری کسب وکار است. مربیگری شیوه ای مناسب برای تسهیل یادگیری و تغییر ذهنیت ها ومدیران در جریان کار می باشد. سوال اصلی این مقاله این است که: کدام عوامل عمدتا توسط مدیران در انتخاب سبک مربیگری کسب وکار استفاده می شوند استراتژی پژوهش کیفی در این تحقیق مورد توجه می باشد، به دلیل اینکه دیدگاه های کیفی به درک عمیقتر پدیده های متمایز کمک می کنند. با توجه بهماهیت اکتشافی مساله تحقیق، مطالعه موردی به عنوان روش تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد که با مصاحبه با ۷ مدیر به منظور ارائه یک چارچوبمفهومی انجام شده است. نتایج این تحقیق نشان میدهد که عوامل موثر بر انتخاب سبک مربیگری را میتواند در ۴ بعد، مربی، شاگرد، رابطه مربی –شاگرد و سازمان دسته بندی نمود. با توجه به این نتایج، به نظر میرسد که مدیران سبک مربیگری کسب و کار خود را براساس رویکرد اقتضایی انتخابمی کنند. از طریق رویکرد اقتضایی، مدیران در کسب و کارهای با رشد سریع سبک مربیگری را براساس برخی عوامل از جمله: ویژگیهای فردی مربیو شاگرد، سبک یادگیری شاگرد، نوع وظیفه، اعتماد و پایداری رابطه، شرایط محیطی، هدف، اندازه و بلوغ سازمان انتخاب می کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.