دانشگاه چالش محور: چگونه مشکلات زندگی واقعی می تواند به یادگیری منجر شود (گزارش Nesta پیرامون دانشگاه چالش محور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دانشگاه چالش محور: چگونه مشکلات زندگی واقعی می تواند به یادگیری منجر شود (گزارش Nesta پیرامون دانشگاه چالش محور) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانشگاه چالش محور: چگونه مشکلات زندگی واقعی می تواند به یادگیری منجر شود (گزارش Nesta پیرامون دانشگاه چالش محور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانشگاه چالش محور: چگونه مشکلات زندگی واقعی می تواند به یادگیری منجر شود (گزارش Nesta پیرامون دانشگاه چالش محور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانشگاه چالش محور: چگونه مشکلات زندگی واقعی می تواند به یادگیری منجر شود (گزارش Nesta پیرامون دانشگاه چالش محور) :

تعداد صفحات : ۱۲

آموزش عالی با  ۱۵۰ میلیون دانشجو در سراسر جهان رشد چشمگیری پیدا کرده است و این رقم تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۲۶۰ میلیون نفر خواهد رسید. ۲.۵ میلیون نفر از این تعداد، دانشجویان بین­ المللی هستند که پیش ­بینی­ ها نشان می­ دهد این تعداد تا سال ۲۰۲۰ به هفت میلیون نفر خواهد رسید که مخارج آنها در حال حاضر ۱.۸ تریلیون دلار است و هر سال تقریبا ۸ درصد رشد می­ یابد. با وجود افزایش گسترده در مقیاس، در خلق دروس، دوره ها و مدل­ های اولیه دانشگاه­ های آموزشی از جنگ جهانی اول تاکنون تغییری نکرده است و حول دوره­ های سه یا چهارساله، آزمون­ ها و تزهای متداول می­ چرخد. اگرچه امروزه دانشگاه­ ها با فناوری ها اشباع شده­ اند اما بسیاری از ابزارهای آنلاین برای یادگیری از دانشگاه های باز و موک ها گرفته تا ابزارهای تطبیق یادگیری، همچنان به جای در مرکز سیستم قرار گرفتن در حاشیه آن قراردارند. این مقاله بر روی یکی از روندهای مهم تغییر تمرکز کرده است. روندی که ما آن را مدل دانشگاه چالش محور می ­نامیم. این مدل­ ها توانمندی دانشجویان را با قرار دادن آن­ ها در مقابل مسائل و چالش ­های مشکلی که برای آن ها هیچ پاسخی از قبل وجود ندارد، توسعه می­ دهد. در عوض دانشجویان برای حل آن­ ها به رشته ­های بسیاری متوسل می­ شوند. آن­ها مجبور می­ شوند در تیم کار کنند، و با سازمان­ هایی که در بیرون از سیستم آموزش عالی هستند همکاری نمایند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.